Söndagkväll

12 april 2009. Tiden går fortare än fort och mitt påsklov är snart över. Det är sjukt att jag inte ens märkt att livet bara rullar på och här sitter jag och har inte riktigt kommit på någonting med livet. Det är både jobbigt och ganska skönt. Jag vill ju ha mitt liv uträknat till viss del så jag inte blir fast i Höör på ica tills jag är 55 men samtidigt är ovissheten ganska spännande då det absolut inte finns några hinder, världen ligger framför mig. Jaja det var bara något som poppade ur huvudet.

Annars så letar jag flygbiljetter till engelengelandet nu men kan inte boka fören farsan är hemma. Det är ganska sjukt att jag verkligen ska iväg till London i 2 månader, det trodde jag liksom inte för två månader sedan.. Då såg min sommar ganska mörk ut. Inget sommarjobb hade jag sökt till och Tivoli i Danmark lockade inte jättemycket. Det var ju på tivoli som jag jobbade 2008 men så "roligt" ska vi inte ha det iår- Men tillbaka till flygbiljetten, den är billig nämligen. 880kr tur och retur retar inte gallfeber på plånkan iaf. Nej nu blir det lite annat. So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0