Se upp på vägarna

Nu är jag igång på riktigt med övningskörningen. Inte för att skryta och så men jag har redan efter typ första gången, börjat köra på vägarna. Tidigare var jag makalöst rädd och nervös inför att manövrera en bil men ojojoj vad jag älskar känslan av att sitta bakom ratten. Idag körde jag och pappa runt i byn och jag har redan lärt mig att backa. Inte för att jag är bäst men det går riktigt bra. Har lite svårt med att starta i uppförsbacke, men vem har inte det?

Annars så snackade jag med min engelsklärare Mia om temaveckan idag och hon sa att jag inte på något sätt sänkt mig i engelska. Vi gjorde tydligen en riktigt bra redovisning i alla fall. G i helhetsbetyg och det tycker jag är SJUKT BRA med tanke på hur SJUKT DÅLIG vår produkt var. En av mina medialärare sa också att jag inte skulle tänka på det så mycket eftersom jag fick ett uppdrag som ingen hade klarat av.. Så han förstod. Allt känns mycket bättre nu och jag älskar engelska igen. Läser all engelsk litteratur jag kan komma över och förbättrar språket för var dag som går. Jag har äntligen hittat något jag är bra på och vill satsa på. Vänta, varför började jag prata om engelska nu?

Kommentarer
Postat av: Anna

haha. du är grym på att skriva blogg hannah! ;)



Jag är glad på ett sätt átt jag inte är hemma i sverige..jag menar, du är ju ute och kör på vägarna, det låter FARLIGT! ;D hihi <3<3

2009-02-09 @ 20:38:32
Postat av: Madde

Ewa ville också prata med mig idag, efter att jag hade skrivit en två sidor lång utvärdering (läs klagomål). Trodde att jag skulle få värsta utskällningen för att jag var negativ, men tvärtom! Hon prisade mig och sa att det var underbart att ha mig som elev. Sedan sa hon att hon kände igen sig i allt jag skrivit och att det kunde ha varit hon som skrivit det när hon var i min ålder... Så kan det gå!



Det roliga är att jag klagade på grupperna, och alla lärare skyller ifrån sig. "Nej, det var inte jag som gjorde det, det var blablabla" säger alla jag har pratat med. Någon som skäms, måhända?

2009-02-09 @ 21:14:20
URL: http://geekosaurus.blogg.se/
Postat av: Anna *den bästa*

men alltså hannah, du e ju lika dålig som jag på att skriva blogg ;) KOMIGEN NU! Föresten, hur har allt gått med sue och scottländaren :P hehe <3

2009-03-16 @ 10:44:42
URL: http://saywhatnow.blogg.se/
Postat av: Marielle

Men tjena va du e bra, själv har jag inte ens börjat! :D

2009-03-24 @ 10:02:49
URL: http://minydeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0