djupt i skiten

Ännu ett nederlag. Sverige förlorade knappt mot Ungern och det är verkligen sjukt hur deprimerande det är. Ibland går det så långt att jag börjar gråta men i och med att Sverige inte var långt borta alls från en seger blev jag mest arg. Åh, inte bra! Med tanke på hur mitt psyke är these days borde jag verkligen inte kolla på något som har med vinna/förlora att göra. Det vill gärna gå dåligt.. Men vilken tur att Johnsson blev två i skidskytte och att Sverige tog guld i bandyVM idag, då slipper jag gräva ner mig ännu djupare.

Men man kan aldrig bli för glad och lycklig fören nästa nederlag smyger sig på igen. Provläsningen går inge vidare. jag glider iväg på allt möjligt annat som inte har med ämnet samhälle att göra.

Nej jag skiter i allt nu och unnar mig en bra film ist. Changeling med angelina jolie ska tydligen vara bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0