Gain weight

Då sitter man här, klockan 2 på eftermiddagen, käkar glass och pluggar samhälle(som en galning). Varför säger man alltid att helgen ska tillbringas vid skrivbordet fullt med läxböcker när man i verkligheten kommer ligga nerbäddad i sängen med dvd-spelaren på högvarv. Varje fredag låter det likadant , "nej i helgen blir det plugg" och på söndagskvällen sitter man där i sängen klockan halv 1 på natten och undrar var tiden tog vägen.

Nu är det så här att vi har samhällsprov på tisdag och jag brukar alltid läsa till prov dagen innan (en ovana som ändå ger resultat) men i och med att jag tränar 6 dagar i veckan nu kommer det bli lite jobbigt med just läxläsning. Därför var det tänkt att jag jag skulle ha kunnat allt om sveriges regering och riksdag nu men likväl kan jag bara svagt det vi gått igenom på lektionerna. Fokus, Hannah. Fokus!

Btw sverige blev ganska nertrampade igår på handbollen. Bättre lycka ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0