Hola

Hemkommen från gymmet.

Hade aldrig kunnat ana hur kul det skulle bli med styrketräning och kondition+ Isabell. Idag tog vi oss galant igenom slingan och våra muskler växer som det knakar. Vi hade även tänkt testa på lite spinning och grejer i veckan så att vi blir ännu mer fit.
Innan har jag faktiskt avskytt allt som har med konditionsträning att göra, armhävningar och situps. Beror nog på att man känner så höga krav för det är ju fotbollsträningarna jag snackar om. Vid sidan av planen står vår tränare med ett tidtagarur och ropar på oss och man känner sig så liten. Orkar man inte hela vägen är man sämst... Så känner jag det i alla fall. Men nu ska det bli ändring på den känslan. Jag ska springa asset av mig på varenda övning och sen ska jag vara nöjd med min insats. Det här blir nog bra.

Imorgon ska vi på body balance klockan 18 och det ser jag fram emot. Vissa kanske tycker att vi tränar för mkt men när man egentligen mår lite si så där kan man behöva lite annat att tänka på och gymmet fungerar perfa. och har man en riktigt bra vän att prata med kanske "läkningsprocessen" går lite fortare.

En sista kraftansträngning ska det till idag. Samhällsboken ligger och väntar på mig vid min säng. Adios

Kommentarer
Postat av: isabell

BB kommer bli fett!

2009-01-26 @ 21:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0