Fransk manikyr

Nu sitter jag äntligen hemma i Filles soffa igen. Hon spelar för tillfället världen finaste låt på piano också, A river flows in you.
Hur som helst har jag ju lovat att berätta om lite grejer som har hänt men när jag tänker efter har jag glömt bort hälften. Den stora nyheten är väl i alla fall att Anna har fixat sommarjobb till mig i London! Jag ska bo i Borehamwood,drygt 40 min utanför London city ,hos en tvåbarnsfamilj. Jag kan inte beskriva hur glad jag är. Jag är knappt 18  och en av mina högsta drömmar kommer slå in redan i sommar. Nu ska jag bara beställa flygbiljetter så är jag ready to go.

Annars så åkte jag till entré i Malmö efter skolan och där inhandlades en jättefin tunika och bara av en slump fick jag och ellinor fransk manikyr för 300 spänn! Så nu är man fin på naglarna med. Entré var för övrigt ascoolt. Stort som jag vet inte vad och snygg arkitektur. Nu har jag och fille storhandlat och snart kommer Marri och ska klippa mig :D

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0