Bara för att jag uppdaterar min blogg så ofta...

...så tänkte jag lägga in ett inlägg till!

Idag är det fredag och jag har kommit hem från Kävlinge och Staffanstorp. Det har varit två händelserika dagar, minst sagt, och jag vill göra om allt snart igen. Nästa vecka blir det till att sova över hos Angelica igen dårå.

I onsdags cyklade jag, Didrik, Jim och Angelica till en liten sjö, Pydde. En liten sjö men ack så långt att cykla dit. Vi höll på hela kvällen känns det som och filmade en "obehaglig" scen som tog lite längre än väntat att få på band.
När vi väl kom tillbaka såg vi Johannes och hälsade på den mannen. Sen gick vi ut med Jims jättesöta hund Timon, fast värst lång runda var det inte, 5 minuter max!
Hur som helst letade vi upp Powwe och begav oss till Mcdonalds. Nattamat! Sen lurade killarna iväg oss halvvägs tillbaka till Staffanstorp fast sen fick vi nog så jag och Angelica cyklade hem till Kyrkheddinge.
(Angelica har världens sötaste hus och hennes katt är tjock)

I torsdags kom vår polack Sushi och han var väl trevlig. Blyg och så men vem är inte det när man kommer till ett främmande land helt själv. På kvällen blev det grillning och annat chill.

Nu är jag hemma och borde packa till fotbollslägret som jag drar på ikväll, fast jag har inte fått tummen ur än.

Ha en bra helg!


Cykeltur: Angelica


cykeltur: Didrik och Jim


Grillning hos Malin: Anna och Malin


Grillning hos Malin: Viktor, Angelica o Jim





Kommentarer
Postat av: angelica (klassen)

MIN KATT ÄR INTE TJOCK!!!! :O bara lite ^^ tihi!

2009-05-27 @ 21:36:51
Postat av: robin ö

Tack för en kul kväll i torsdags! Håller med torsdagn borde göras om och det är snart

2009-05-29 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0