Fusk och död

Min helg är snart slut. Skolavslutningen närmar sig, sommarlovet närmar sig, England närmar sig. Helt ärligt vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Hoppas allt blir bra iaf.

Idag är det match mot Glumslöv. Samling klockan 3 och jag borde verkligen ladda med kolhydrater och vatten just nu men likväl sitter jag här vid min dator och slöar. Jag ska nog införa minst två datorfria dagar i veckan då jag ska läsa böcker, verkligen plugga till mina prov, umgås med familj och träna min kondition. Det låter så himla gött men känner jag mig själv rätt så lär det aldrig hända. Varenda normal unge på 2000-talet måste fylla all dötid med dator, ja eller TV men främst datorn och internetet. Ganska deprimerande egentligen...

Skolan går för övrigt bra, förlåt känns bra. Jag gör mina uppgifter om än med ganska lite engagemang, jag går på mina lektioner, om jag inte är för trött dvs och jag har kul med mina polare. Ändå är jag ganska nere. Jag upptäckte nämligen en jättetråkig grej angående en tjej i min klass. Hon förstör bara för sig själv men åh vad arg jag blev när hon med ett självgott flin mot oss andra tar emot sitt MVG för ett arbete som.... Nej jag kan inte säga det. Jag vill inte sjunka så lågt. Att skriva det på internet känns som himla B men på något sätt måste man ju få ut sin frustration.
Av en ren slump snubblar jag över det, av en REN SLUMP! AH!

Jag som skulle påbörja mitt eget arbete om dödstraff nu men det enda jag tänker på är hur mycket jag är ledsen för hennes skull. Tänk positivt, positivt, positivt.

Kommentarer
Postat av: anna

Det kommer att bli bra. det blir det alltid! positiva tankar :) Saknar dig, ses dok snart! typ... :D:D <3

2009-05-10 @ 11:58:09
URL: http://saywhatnow.blogg.se/
Postat av: robin ö

Hur i helvete kan du tycka synd om ... när hon fuskat. men men det sämsta kommer nu hon får en andra chans att skriva ett till tal som dock bara skall lämmnas in.

2009-06-08 @ 00:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0