I'm so excited

Ännu en skolvecka har gått och jag är så fruktansvärt taggad på något sätt. Jag vet att det bara är onsdag men idag har vi friluftsdag och jag kände miig inte manad att gå dit. Imorgon är det kristi himmelsfärdsdag(?) och fredag är en klämdag, Sweeet!

Men vad ska jag hitta på då, eftersom jag är så taggad? Idag beger jag mig till Angelica i Staffanstorp där vi ska spela in min och jims film. Tänkte först bege mig in till Malmö och köpa smink för DET BEHÖVS! Allt är ju slut. köpa några jeansleggings också. Syrran köpte likdana igår men jag sa först att jag ville ha dem. (ungefär det handlar våra syskonbråk om här hemma)

På torsdag bär det av hem till min käraste Malin där det blir välkommsfest för vår Polack Sushi(jakub). Vi ska grilla och ha det allmänt mys. Pepp, pepp. Jag vet dock inte hur sent det blir så det finns en möjlighet att jag slaggar hos Malin också. Ska först fråga henne kanske...

Fredag måste jag packa min väska för på eftermiddagen åker jag vidare på fotbollsläger. Ivön är platsen och där har vi samlats varje år sedan jag var 6 år om jag inte minns fel. Visst är det fint med tradition.

Nej nu måste jag leta upp en bebisdocka (till filmen) och göra mig iordning. Vi hörs

Kommentarer
Postat av: anna

AAAHHH! jag vill också åka till ivön! AVIS!



btw, bara 27 dagar kvar tills du kommer hit! :'D HAPPY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAACE!!!!!!!!!

2009-05-20 @ 10:34:24
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0