TBoIFs loppis

Då har äntligen sartskottet gått för Tjörnarps boll och idrottsförenings årliga loppis. Fredag, lördag och söndag tillbringar medlemarna hela dagarna åt att bära möbler och annat smått och gott. Det brukar vara ganska mycket fart och fläkt och massor med folk men det kan jag ju inte säga årets loppis. Vi var väldigt få, inte många alls, till exempel fanns min bror att hitta utslagen i sin säng istället för på Tjörnevallen.

På lördagkvällen/natten brukar damlaget och herrlaget sitta i klubbstugan och "vakta" våra loppisgrejer. Ännu mer fart och fläkt brukar det vara här och inte så nådigt med "vätska". I år däremot var det fruktansvärt dött. Än en gång knappt något folk.

Imon ska vi befinna oss på Tjörnevallen igen klockan 8, senast 9 för att fixa med det sista innan vi öppnar grindarna för fyndgalna människorna från alla skånes hörn,(det finns en och annan musseman också). Jag är inte laddad och borde egentligen ligga i sängen nu men istället sitter jag framför dumburken och internet som den nörd jag är. Nu har jag dock inte mer på hjärnan så jag säger väl goder natt!


btw, jag fick mail av Anna och jag saknar henne MYCKET! 16 juni åker jag. Då blir det röj i London 2 månader. Sverige kan hoppa upp och ta sig i häcken! än en gång goder natt

Kommentarer
Postat av: anna

saknar dig med! MASSA!<3



Snart ses vi, fan vad kul det ska bli!! :D

Och du glöm inte att hålla mig uppdaterad om grabben ;)<3

2009-05-31 @ 19:36:30
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0